HTML

Ma életemben először igazán elengedtem magam és olyan dolgokra vetemedtem, ami egy “hivatásos” kibicnél is kiverné a biztosítékot: keresztbe rakott mutató és középső ujjakkal folyamatosan vajákoltam, szugeráltam és szemmel vertem, mi több, még csak nem is szégyelltem magam miatta.

A londoni olimpia férfi torna selejtezői gyakoroltak rám ilyen nem várt hatást, de aki tudja a részleteket, legalábbis elnézően legyint rám – remélem. Történt ugyanis, hogy délután fél hat körül, a második selejtezőcsoportban az egyes számú vegyes csoport a lólengés selejtezőjéhez érkezett, benne Berki Krisztiánnal és Hidvégi Viddel. A két fiúnak nem volt a legszerencsésebb a sorsolása, mivel Videt elsőként, Krisztiánt utolsóként szólították a szeren. Elsőnek lenni azért nem túl jó, mert túl közel van a szereplés a bemelegítéshez, az embernek nincs ideje igazán kifújni magát, főleg agyban összerendeződni. Utolsónak lenni – hihetetlen, de igaz -, épp ellenkezőleg, vagyis azért rosszabb, mert picit messze esik a versenyző szereplése a bemelegítéstől, de ezek a fiúk profik, már minden szituációra vakon készen állnak.

Vid elszánt volt és magabiztosnak tűnt, jó gyakorlatot csinált , ugyan kimaradt belőle egy elem és ezért egy kötését nem úgy értékelték a bírók, ahogy eredetileg tervben volt, de a magam részéről óriásit sikkantottam egy párnába kapaszkodva, ahogy befordult kézenállásban a leugráshoz.  Ez már megvan!!! Kis bírói tanakodás, 6,6 helyett 6,3-ból indított gyakorlat, de 15,100-es pontszáma megnyugtatóan magasnak tűnt.

Krisztiánt kicsit megváratták, s talán izgatottabbnak tűnt, mint máskor. Gyönyörűen kezdett, de már az ollókézenállás sem volt meg teljesen, onnantól kezde picit mintha ment volna az események után. Később maga is azt nyilatkozta, hogy a kezdeti apróbb hiba megzavarta és csak javítgatni próbálta a gyakorlatot onnantól. Itt is kimaradt egy elem és volt egy vészesnek tűnő lábnyitás – ekkor sikoltottam másodszor, de sokkal élesebben – majd látva Krisz lehangolt arcár a leérkezéskor, kissé berezeltem.  A felgyulladó 15, 033 azért kicsit helyrebillentette a lelkiállapotomat, mert 15 pont felett kapni lovon azért elég megnyugtató dolog, még akkor is, ha Krisztián ezzel ekkor, pillanatnyilag az évek óta totálisan szokatlan 5. helyen állt.

Egyetlen feladat maradt, nekünk, nekem, külső és távoli drukkereknek: a hátralévő forduló versenyzői, illetve az esti harmadik forduló további kb. harminc tornásza közül egyszerűen levajákolni az esélyeseket a lóról, szemmel verni a favoritokat, vagy olyan pontszámot szugerálni a pontozók gépeire, ami maximum három további versenyzőt enged Krisztián elé. Hiszen, ha ez így lenne, akkor Vid a hatodik, Krisztián a nyolcadik legjobb pontszámmal ugyan, de döntős. De akkor ez a helyezés már nem érdekel senkit, hiszen a fináléban új lappal, nulláról kezd mindenki, vagyis új verseny, ha úgy tetszik, új olimpia kezdődik.

Az amúgy sem hibátlan gyakorlatairól híressé váló versenynap további rontásokat és szerencsére visszafogott pontszámokat tartogatott onnantól kezdve: én pedig keresztbe vetett lábakkal, keresztezett ujjakkal, olykor elfordulva és nem nézve, máskor mereven a képernyőre tapadva minden létező és általam igen hiányosan ismert babonát bevetettem a cél érdekében. Megérte!

Amikor este olyan háromegyed tizenegy tájban telefonon beszéltem a Fiúkkal, egy jókedvű Videt és egy, lassan felengedő és megnyugodni tűnő Krisztiánt hallottam a vonal túlvégéről. Helyezésük már nem változott, vagyis a harmadik és az ötödik legjobb pontszámmal lesznek ott a jövő vasárnapi döntőben, de ez már senkit sem érdekel, mert ők új versenynapot én pedig esetleg új másodállást keresek rövidesen, mint afféle javasasszony. Eddig pipa, Fiúk! A fináléban új verseny indul, és én már tudom mi lesz az én feladatom... J

 

                                    Csisztu Zsuzsa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://digisport.blog.hu/api/trackback/id/tr924684300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása